• وبلاگ : وبلاگ خورشيدها
  • يادداشت : يادداشتي پيرامون مسئله شهيد چاوز!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    منم با اين نظر موافقم که نيازي به اين تعبيرها نبود
    هرچند به نظرم بايد به يک نوعي از جايگاه آقاي چاوز در عرصه بين المللي تجليل مي شد ، چون روحيه استکبار ستيزي و آزادگي و مردمي ايشان واقعا ستودني بود ، ارزش اين خصلت ها در اين شخص وقتي خودش را نشان مي دهد که بدانيم اين فرد در جامعه آشفته و تهي غرب به چنين اصولي پايبند بوده.
    و تجليل از اين شخص در عرصه بين المللي تجليل از ارزش هاست چون اين شخص يک فرد شناخته در عرصه بين المللي بود، و چنين فرصتي براي حمايت از ارزش ها را نبايد از دست داد.
    يک نکته : به نظرم ما بايد مراقب باشيم از خلاف آن طرفي که آقاي احمدي نژاد افتاد سقوط نکنيم زيرا کلا قضاوت در مورد عاقبت انسان ها را درست نمي دانم ، اين که اين آدم با وجود ارتباط با ايران مسلمان نشد دليل بر بد بودن اين شخص نيست ، شايد عيب در مسلماني ما بوده باشد، واقعا به نظرتان چنين شخصي اگر با يکي از اهل بيت عليهم السلام برخورد مي کرد احتمال مسلمان شدنش نمي رفت؟
    در صحراي کربلا حضرت سيدالشهدا با بيان نورانيشان مي گفتند اگر دين نداريد دست کم آزاده باشيد و خيلي سخنان ديگر ،سخنان ايشان وهب مسيحي را مسلمان و شيدا کرد ، حر که فرمانده دشمن بود را زير رو کرد و...
    موفق باشيد به رضاي الهي
    در کل بحث خوبي بود.
    پاسخ

    سلام متوجه نمي شوم از كجاي يادداشت هاي من فهميده مي شود كه چاوز ادم بدي بوده؟.....مطلب اين است كه سخنان نابجا،غلط و غير مورد نياز بكار برده شد....راه هاي بهتري هم براي تجليل از چاوز بود....قرار نيست براي تجليل از چاوز ، واژه ي مختص به زين الدين و همت و برونسي و وهب و حر و زهير و .... را خرج كرد....ممنون از انتقاد بسيار عاليت...برام مفيد بود...يا علي