سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می آیم با حرفهایم تا دفترچه ام را امضا کنند...

ارسال شده توسط مهدی در 91/12/18:: 5:24 عصر

بسم الله الرحمن رحیم
دنبال کسی و چیزی می گشتم.آمدم و آمدم تا به اینجایی که نمی بینید رسیده ام.می دانم که اینجا هم پیداش نمی کنم،نه او را نه آن را.اما اینجا را دوست دارم،چون می توانم از او بگویم[نقطه]


[سر خط]وبلاگی دارم به نام شیخ شهید که آن را برای استادم ساخته ام،برای کسی که همچون پدری مهربان یک دستش را بر سرم نهاد و با دست دیگرش به افق ها اشاره کرد و رهسپارم نمود.ساختن این وبلاگ،بی اعتنایی به استاد شهید نیست.آمدم اینجا تا آنجا برای استاد خالص بماند و آمیخته با حرف های خام من نشود.آنجا برای استاد و اینجا برای حقیر[نقطه]

[سر خط]عذرخواهی می کنم که فراموش کردم سلام کنم.سلام.بنده مهدی احمدی،طلبه و بچه ی جنوب هستم.تا بعد... یا علی(ع)


أیْنَ الْحَسَنُ أیْنَ الْحُسَیْنُ أیْنَ أبْناءُ الْحُسَیْنُ صالِحٌ بَعْدَ صالِحٍ وَ صادِقٌ بَعْدَ صادِقٍ
أیْنَ السَّبیلُ‌ بَعْدَ السَّبیلِ أیْنَ الْخِیَرَةُ بَعْدَ الْخِیَرَةِ
أیْنَ الشُّمُوسُ الطّالِعَةُ أیْنَ الْأقْمارُ الْمُنیرَةُ أیْنَ الْأنْجُمُ الزّاهِرَةُ
أیْنَ أعلامُ الدّیْنِ وَ قَواعِدُ الْعِلْمِ
أیْنَ بَقِیَةُ اللّهِ الَّتی لاتَخْلُو مِنَ الْعِتْرَةِ الْهادِیَةِ

کجاست حسن بن علی(ع)؟ کجاست حسین بن علی(ع)؟ کجایند فرزندان حسین(ع)؟
آن پاکان عالم که هر یک بعد از دیگری رهبر راه خدا و برگزیده از خلق خدا بودند،
کجا رفتند تابان خورشیدها؟ کجا رفتند فروزان ماه ها؟ کجا رفتند درخشان ستارگان؟
آن رهنمایان دین و ارکان علم و دانش کجا رفتند؟
حضرت بقیة الله کجاست؟ که عالم خالی از عترتی که هدایت کننده امت است،نخواهد بود.
(دعای ندبه)



ابزار هدایت به بالای صفحه

می آیم با حرفهایم تا دفترچه ام را امضا کنند... - وبلاگ خورشیدها
بازدید امروز: 7 ، بازدید دیروز: 9 ، کل بازدیدها: 169460
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ